I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, January 31, 2012

Hmmm..lama dh update blog..huhu...hari ni bawu la sempat nk update sikit...tahun ni aku dah masuk 17tahun..so dah form 5....so azam pon dah baru..hak3..yolah sangat tu kan.. :Þ  tahun ni nak kena amek spm..tahun last aku bersekolah..so kena la buat betul2 kan..lau tidak habis la masa depan..huhu...esok cuti..so esok rasa nak keluar kot..coz lama dah xkuwa..hehe...asyik duduk rumah je..lagipon esok 1hari bulan so masyuk la sikit duit..heheh..tapi lau keluar pon,keluar ngan family je boleh..lau kuwa dengan kawan2 bukan naim ngok ngek tu bagi pon..hmm..ha...ckap pasal naim ni..nape lah skg dia dh bnyak berubah alik dgn perangai dia yg aku xsuka tu..kalau setiap kali hujung bulan jew mesti nak gaduh2...eiiii..bencinya..tak suka la lau selalu macam ni..kenapa lah dia tu ego sangat..kalau aku baut apa jew mesti je ada benda yang tak kena...hmmmm...apa lah masalah kita orang sebenarnye ek!!  ಠ_ರ

0 comments:

Post a Comment