I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, October 12, 2011

Aku dah happy sikit sekarng...

Hari ni aku dengan naim dah kembali baik macam dulu.huhu.tapi sikit jewla baru.hehe.tak apa la aku tengok perangai dia sekarang ni pon makin lama dah makin berubah sikit.aku sayang dia sangat2.aku harap dia paham balik macam mana yang aku nak dia layan aku.bkn macam semalam n ari2 sebelumnya tu.tiap2 hari dia hanya spend masa dengan aku only 2,3 hours.yg masa lain kerja n duk bergelak ketawa ngn alang n family alang tak pon g keluar.aku kalau time dia keja aku tak kesah malas r nak ganggu an.tapi time dah balik hmm...layan aku macam apa je.tapi semalam dia dah mula berubah.adakah esok dia akan tetap berubah or akan jadi macam yang aku tak suka tu lagi??.aku harap dia akan macam tu sampai bila2.n hubungan kita orang kembali bahagia..amin..

0 comments:

Post a Comment