I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, October 15, 2011

Geramnye..huh..

Hari khamis hari tu naim pergi shah alam dengan saudara dia.pastu bila dah sampai tu.dia stay kat hotel.pastu hotel tu xda line digi langsung..cam sial jew.nak cakap ph dengan dia pon susah.nasib baik hari ni dia nak balik dah..sakit hati betul time dia datang..layan aku macam apa lagi..dah la time keluar kol aku pon tak..tengok la tadi dia kata dia nak tukar baju jap pastu nak kol aku..pastu dia kol aku pon tak..aku layan dia elok2 pastu buat aku macam ni kan..dah la time mesej reply mesej pendek2 macam apa lagi..sakit hati aku.pastu kalau kol 2,3 kali jew..huh..sakitnya hati..tu yang aku malas kalau dia datang sini..tengok la sampai sekarang tak kol2 aku lagi penipu punya jantan.huh.tengok la nanti dah balik kedah mintak maap la apa la.sakitnye hati.huh.selalu sangat buat perangai..ingatkan bila dia dah datang sini boleh la jumpa..tapi hampeh.hmmm

0 comments:

Post a Comment