I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, October 6, 2011

Rindu dekat dia sangat2..

Semalam naim kelam kabut gila nak webcam dengan aku...dah bnyak kali aku kata tak nak duk paksa2 aku apa ntah..sampai marah2 macam orang gila lagi..haha..pastu duk nak merajuk la.geram aku last2 sekali aku pon ikut la nak webcam sekali..bukan apa akutak nak webcam coz tengah malam2 buta ajak webcam dah la tengah kusut masai dengan mekap pun tak..haha..aku ni kalau orang luar nak tengok aku mesti dalam keadaan yang dah perfect n cantik bukan kusut masai tu..hehe..pastu first time webcam dengan dia rasa malu gila.tambah2 lagi dalam keadaan kusut masai tu..huhu..kalau dah siap lawa2 tak apa la kan..hahah..tapi time webcam tu tengoklama2 muka diaeh...rasa macam hensem pulak balak aku ni tu yang suka mengatal tu..time jumpa kusut masai..tapi bila dah rambut pendek nampak hensem la..hahha..tapi dalam gambar tak elok pulak..pelik tul la..huhu..hmm..rindunya kat naim bucuk tu..huhu..lama nye tak jumpa..bila lagi agaknya dapat jumpa dia kan..huh..  :(

0 comments:

Post a Comment