I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, October 21, 2011

Kenapa dia dah berubah sekarang??.huh..


Cemalam kan aku dengan naim bergaduh..lepastu aku punya geram,aku buat la divert call kat no xkapel aku.so sesiape yang kol aku akan terus dapat dekat xkapel aku,aku takakan dapat langsung..lepastu,yang aku geram sangat naim dah la tipu aku..lepastu kol aku sekali jew??sial betul..sms lak tak de langsung..huh.agak dah tengok perangai dia sekarang pon aku dah tau nampak sangat ketara berubah.before ni dia tak pernah buat perangai macam ni..paling sikit dia kol pon 5 kali..ini 1 kali  jew..huh..lepastu dah dekat pukul 12lebih macam tu aku pon off la balik divet call tu..lepastu aku bangun pagi tadi tengok ada 7 miskol n  2sms je..sms pon hantar apa tau 'bby japgi bangun tido kol b ye'..tu jew..nak mintak maaf kew tak la.huh..aku rasa dia tak ada jodoh la dengan aku..n aku rasa maybe dia dah jumpa orang yang lebih baik daripada aku n lebih lawa kot..maybe la kan??..sebab tu la dia dah mula tipu aku..em..kenapa la aku diduga macam ni??..aku sedih sangat2..kita orang couple dah nak dekat 6 bulan..maybe sebab tu la kita orang punya hubungan macam ni..coz kalau aku couple 6 or 6 bulan lebih jew nanti mesti aku akan putus..sebab aku couple paling lama pon 6 bulan lebih jew,lepatu mesti akan putus..kenapa la??.huh..aku menyesal sangat2 kenal dengan dia.hmmm...  :(

1 comment:

  1. sabarlah dik mgkn ada hikmah di sbliknya..ALLAH tidak jdikan sesuatu itu dgn sia2..mgkn ada 'hadiah' yg ALLAH nak bagi pada adik atas ujian ini :)

    ReplyDelete