I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, October 24, 2011

Aku rindukan dia yang dulu..hmmm

Hari tu dia baru jew dia mintak maaf dekat aku,kenapa hari ni dia buat perangai lagi..apa sebenarnye yang dia tak puas hati lagi dekat aku ha.huh.sakitnye hati..dia hari tu boleh lak nangis macam orang gila kata dia dah menyesal coz tipu aku..tapi kenapa harini dia tipu aku lagi..hari tu dia dah janji yang dia akan jadi macam dulu balik tapi kenapa sekarang tiap2 hari dia buat perangai..aku rindu dia yang dulu..hmmm..tadi lepas dia balik kerja aku kol dia banyak kali dia tak angkat..lepastu aku kol la alang kawan baik dia tu pon tak angkat..pastu last2 sekali aku kol la abang alang aku tanya naim bodoh tu mana dia kata naim keluar lepas balik jew daripada kerja dia terus keluar dengan alang.aku tanya pergi mana dia kata tak tahu pulak..huh..pastu aku hantar kat alang sms kata kalau naim tak kol aku sekarang siap la naim lepastu dalam 10minit lepastu naim baru la kol dia kata dia tertido...apa yang tertido dia ingat aku bodoh kew abg alang sendiri yang cakap lepas dia balk kerja terus keluar..huh..bangangnye naim..sial...dia tipu aku lagi...lepastu aku pon geram ar coz dia tipu aku n then aku letak ph...tengok2 sampai sekarang dia tak kol aku langsung??..huh..geramnye..kenapa la naim ni babi sangat..ha..jantan tak guna..apa yang dia janji semua tak boleh pakai..aku kesal  sangat2..aku tak buat perangai pon tapi kenapa dia pulak nak buat perangai..huh..sampai bila aku nak kena macam ni..sampai  bila dia nak tipu aku..apa salah aku dekat dia..dah hari tu dah sumpah yang akan berubah balik macam dulu n tak nak buat perangai dah..tapi kenapa dia buat jugak..hmm.. :(

0 comments:

Post a Comment