I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, September 22, 2011

Aku syg dia sgt2..

Semalam dah la si naim tu wat pangai ag..nsib baik pas aku tgur perangai dia tu dia mntk maap dh kt aku...lau tidak xtau la nak cakap apa..tapi aku geram la jugak pas dah tegur barunak berubah..mmng la setiap manusia melakukan kesilapam..tapi xkn sampai dah dua hari wat pngai tk sedar2 lagi..asyik tdur awl jew..buat apa pon xtau la..before ni tdo lewat bole pown..dah la xkol aku lngsung..aku dh kol pon duk kelam kabut sngat nk letak apahal ntah...emmm...nasib baik kita orngdh baik alek...lau  tidak mmng aku dh wat pangai la semalm..huhu..boringnye..xtau nak wat apew..lau dia dduk dekat dengan aku kan best tiap2 ari ley jumpew..nk kol pulak dia duk sibuk tengah kerrja..hmm..aku harap lepas ni dia dah tak buat lagi pangai..coz semalm dia dah jnji ngan aku yang dia xmo buat pangai dah...mintak2 la dia akan berubah balik mcam perangai dia yg dulu..aku rindu sgt dia yg dulu..

0 comments:

Post a Comment