I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, September 16, 2011

Kenapa dengan aku ni ha??

Kenapa lah ngan aku ni..kenapa aku suka marah2 dekat dia..sdgkan kesalahn dia tu besar kuman jew tapi aku maki dia macm owang apa lagi.betul jga ckp dia time aku buat salah aku tak penah nampak kslh aku slalu nk lari je dpd mgku wt ksilpan.hmmm..wlaupon aku watsalah dia tak penah maki aku mcm aku maki dia..kesian lak aku kadang2 kat dia.tapi kenapa lah aku ego sangt.aku takot jugak nanti bila aku selalu duk maki2 dia marah dia tiba2 dia tinggal aku cm tu jew tanpa sebab macam amed buat kat aku dulu.tapi aku tgok lau aku wat salah dia tgur aku elok jew.pastu bila aku marah2 dia dia sabar jew.tak penah nak menjawab..huh.kenapa la dngan aku ni..semnjak dua menjk ni asyik nk marah dia jew.sampai tiap2 hari gaduh disebabkan hal2 yg kecil jew aq slalu nk perbesarkn.aq taknak la dia tinggal aku macam tu jew tnpa sebab.mula2 memng la tahan,dh lama2 nati dh xboleh bersabar anytime dia ley tinggal aku..tapi mungkin dia tak pnahtau wlaupon aku slalumrh2 n maki2 dia tapi sebenrnya aku sygkan dia..cuma akuni ego jew..selalu takmo mnglah sdgkn aq yg wat masalah.huh.apalah kena dengan aku ni.malam ni aku nak mintak maap la dngan dia,dh lah g off ph lak.huh..  :'(

0 comments:

Post a Comment