I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, September 14, 2011

Sakitnye hati..!!

Sekarng ni perangai naim makin lama makin menyakitkan hati betul..huh....bila aku mintak mutus tak nak pulak...apa masalah otak dia entah...kerja nak kongkong aku ja.lau dia nak keluar sampai sanggup tipu aku kata ada kerja la.itu la..tapibila aku nak keluar bagitau jujur pon tak boleh...dia ingat aku apa entah..ingat aku bini dia ka duk nak kongkong2 aku plak.huh...kalau la ada depan aku..aku cekik2 dia...hak3...dia tu kadang2 ok pangai..kadang2 myakitkan hati betul..tapi tak apa la sayang punya pasal kena la tahan skit...coz kalau tak bole bersabar skit memng tak akn kekal la sesuatu perhubungan tu an tol x??huhu...pastu mintak gambar dah bertahun dah sampai sekrngtak reti2 nak hantar lagi...ingat dia hensem sangat kew yang smpai nak bagi gmbar pon susah sgt..janji nak bagi duit hari ni pagi2 lagi..tapi sampai skg tak bank in lagi...bncinya kat KHAIRIL NAIM tu..huh.. :-(

0 comments:

Post a Comment