I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, September 29, 2011

Sedih sangat-sangat...


Perangai naim sekarang ni macam apa lagi tul..huh..sampai hati dia layan aku macam ni sekarang.bila aku betul2 sayang kat dia lepastu tak curang dengan dia..macam ni dia buat dekat aku??apa salah yang aku buat dekat dia apa salah aku sampai dia nak layan aku macam ni??aku dah betul2 sayang dekat dia.huh..aku tak nak sampai aku dah betul2 hilang sabar dekat dia.lepas tu aku tinggal dia macam tu jew.dia kata dia sayang aku tapi kenapa dia buat aku macam ni??perangai dia betul2 dah berubah semenjak kawan baik dengan budak bengong alang tu..alang tu dah la playboy patut la naim pon dah berubah maybe coz dah nk jadi macam alang pulak kowt??.ntah2dia dah jumpa orang lain kot.huh..aku benci semua jantan..lelaki semua sama..jenis tak cukup kalau dah ada sorang awek je.mesti nak banyak2.tapi kalau perempuan boleh pon diaorang setia kenapa lelaki tak boleh??..

0 comments:

Post a Comment