I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, September 23, 2011

Kenapa dia buat aku macam ni??


Bengong tul la naim..oowh..ok so sekarang mcm ni la perangai dia kn..ok..xpew..dia tgok la nnti..aku dh lame dh kata nak buat perangai tapi xbuat2 gak..sumpah pelbagai la kata xmo online dh..tapi cm pelag ag..xpew..dia tu memng xtakut tuhan kew..dia sumpah kata xmo online facebook dah tapi buat juguk..ingat aku xtau kew dia online facebook tu duk mengatal dengan betina lain..coz lau dia online bukan ada orang add dia ke comment apa kew..takpe la aku doakan biar tuhan bagi balasan dekat dia coz suka sangat duk main sumpah.. bila aku tak buat perangai mcam ni dia buat kt aku kan..tak pew aku ingat..hari ni ari dia..tunggu la dia nanti pulak aku buat perangai..janji n sumpah dia macam taik anjing tul la..sepatah haram tak bole nak percaya..patut la xcouple dia tinggalkan dia..sebab perangai macam apa lagi..kalau aku dah tak sayang dia n time tu aku dah jumpa orang lain memang aku dah tinggal dia la..tak pew la..nama pon PLAYBOY an..memang suka la mainkan perasaan perempuan kan..tapi takpe la dia seronok kot maenkan perasaan aku..mintak maaf beribu-ribu kali tapi buat jugak perangai bodoh tu..huh.. :(

0 comments:

Post a Comment